Over Nr. A
Waar staat Nr. A trainingen voor?
Ervaring uit de praktijk
Tijdens de trainingen wordt veel gebruik gemaakt van cases uit de praktijk, wat ervoor zorgt dat er een snellere begripsvorming ontstaat. Ik train medewerkers en teams op persoonlijke inzichten en vaardigheden met als doel de effectiviteit te verhogen.
Tijdens trainingen wordt veel gewerkt met praktijksituaties. Dat werkt veel beter dan saaie PowerPointslides.
Borging na de training
De trainingen zijn erop gericht om nieuwe inzichten op te doen en nieuwe vaardigheden aan te leren. Na afloop van de training zal hiermee in de praktijk verder geoefend moeten worden om de borging van nieuwe kennis, inzichten en vaardigheden te bevorderen. Mede hierom werk ik gedurende het gehele traject samen met de opdrachtgever. Samen met de opleidings-verantwoordelijke en leidinggevende kiezen we na de training voor de meest praktische vorm om de inzichten en vaardigheden die deelnemers leren, te oefenen in de dagelijkse praktijk. Indien de organisatie zelf deze begeleiding onvoldoende kan bieden, raad ik altijd een coachingstraject aan.
Nr. A kwaliteit en hoge waardering
Oprechtheid, transparantie, gelijkwaardigheid en open communicatie zijn kernwaarden waar ik voor sta, evenals het leveren van kwaliteit. Dit betekent dat ik alleen opdrachten aanneem waar ik achter sta en die haalbaar zijn. Ik geloof erin dat positieve ervaringen worden doorverteld.
Meer over Dennis
Ik ben een enthousiaste en gedreven optimist met een passie voor oprechte relaties met anderen op basis van integriteit en wederzijds respect. Ik hou ervan om de mensen met wie ik samenwerk een stap verder te brengen.
Mijn eerste werkgever was een grote internationale ICT dienstverlener waar ik een commerciële rol vervulde. Door echte interesse te hebben in mijn contactpersonen en in de uitdagingen waar mijn klanten voor stonden, slaagde ik er vaak in om mooie deals te sluiten die voor beide partijen waardevol waren.
Al ruim 20 jaar heb ik verschillende commerciële rollen mogen invullen bij diverse organisaties. Wel zag ik mijn commerciële rol steeds meer veranderen van verkoper naar adviseur.
“De essentie van mijn werk bleef altijd hetzelfde: oprechte interesse in de klant.”
Tijdens mijn carrière heb ik mijn opgedane inzichten gebruikt in diverse managementfuncties, waardoor ik het verschil kon maken en succesvolle teams wist te creëren. In 2019 besloot ik om Nr. A trainingen op te richten om mijn kennis en ervaring op het gebied van commercie en communicatie te delen met anderen. De ICM trainersopleiding heeft mij een goede basis gegeven om didactisch sterke trainingen te ontwikkelen en te verzorgen.